28 Şubat 2014 Cuma

28 ŞUBAT’ta NELER ÖĞRENDİM?




28 ŞUBAT’ta NELER ÖĞRENDİM?

---

28 subat benim hayatimda DÖNÜM NOKTASI’dır. Dindarimsilarin dinimiz ve milletimiz icin cok buyuk tehlike oldugunu o zaman tecrubeyle anladim
---

Yillardir 28 Subat turkusu cigiranlarin bazilarinin hakiki niyetlerinin, hirsizlik ve yolsuzluk yapmak oldugunu da yasayarak ogrendik.
---

28 subat`ta zulme ugrayanlari saygi ve sevgi ile aniyorum. Onlari istismar edip kamu malini yagmalayan haysiyetsizlere ise nefretim var
---

Bugun yolsuzluk ve hirsizlik yapanlar, onlarin beslemeleri, fetvacilari;28 subat`in kopeklerine de RUSVET vermek pesindeydiler. Degismediler
---

28 subat surecinde, bir yandan mazlumlar inlerken; yolsuz siyasetciler, fetvacilari, onlarin beslemeleri, itibar kazandilar, zenginlestiler.
---

28 subat hakkinda en son konusmasi gerekenler, en once bagiriyorlar. İlk ve en cok konusanlar, en cok yolsuzluk yapanlardir
---

28 Şubat`ta korkup emekli olan bir namussuz, bunu istifa ettim diye sundu ve kahraman oldu. Simdi ise havuz fetvacisi olarak karsimizda.
---

28 subat surecindeki gozlemlerim bana; dindarimsinin ahlakinin, dininin, vataninin, namusunun, sadakatinin, dogrulugunun olmadigini ogretti
---

28 subat`ta dindarimsilar, mazlum kizlari ve hak sahiplerini istismar ederek; kendi cikarlarini korudular. Mazlumlarin goz yaslarina gulduler
---

Dindarimsi din ulamasinin, fahiseye bakire, bakireye fahise fetvasi verecek kadar bayagi ve namussuz oldugunu 28 subat`ta gordum, ogrendim
---

Ulkemizin en buyuk sorununun; komunizn, materyalizm, ateizm, askeri vesayet, baticilik, dinsizlik, misyonerlik ve Hristiyanlık değil, dindarimsilik oldugunu 28 subat`ta ogrendim

---

Dindarımsı siyasetçilerin, ULAMA'nın, FETVACI'nın; DEMOKRASİ, HALK İRADESİ, HALK OYU gibi DEĞERLERİ İSTİSMAR ETTİĞİNİ ve onlar açısından bu kavramların HİÇBİR DEĞERİ OLMADIĞINI da 28 ŞUBAT'da yaşayarak öğrendim
---

Ülkemizde pek çok kişi, malesef, çeşitli sebeplerle; DİNDARIMSI SİYASETÇİ, Dindarımsı BİLGİN, Dindarımsı YAZAR, Dindarımsı ÇİZER, Dindarımsı SERMAYEDAR, Dindarımsı UZMAN ve Dindarımsı memurların, Dindarımsı Vakıfçıların, Dindarımsı tarikatçıların, dindarımsı din uzmanlarının, dindarımsı İslamcıların KÖTÜLÜĞÜNÜ HALA ANLAYAMADI.

İNŞALLAH, ÜLKEMİZ ve HALKIMIZ, DAHA FAZLA ACI ÇEKMEDEN ANLAR.

Ben de anlayamamıştım; 28 Şubat süreci tehlikeyi anlamama yardım etti.
--

Dindarimsi ulamanın, dindarımsı vakıfçının ve dindarımsı siyasetçinin bir sokak fahişesi kadar şeref ve ilke sahibi olmadigini bana 28 subat sureci igretti.
---

28 subat`ta biz sorusturmalarla bogusurken, `Niye rüşvet vermediniz?` diye bizi suçlayan serefsizler de dindarimsi din ulamasi idi.
---

DİNDARIMSI DİN ULAMASI'nın BU ÜLKEDEKİ; EN ŞEREFSİZ, EN NAMUSSUZ, EN ALÇAK, EN BAYAĞI, EN ADİ, EN VATANSIZ, EN NAMUSSUZ, EN ALÇAK, EN SOYSUZ, EN MÜNAFIK, EN FASIK, EN YOLSUZ, EN HIRSIZ yaratıklar olduğunu da bana 28 ŞUBAT ÖĞRETTİ
---

Harun Anay/28.02.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.