23 Şubat 2014 Pazar

SAİDİ NURSİ’yi NASIL İSTİSMAR EDİYORLAR?




SAİDİ NURSİ’yi NASIL İSTİSMAR EDİYORLAR?

---
Saidi Nursi, once iman, ahlak derdi, paraya ilgisizdi. Biz de oyle yaptik, paraya el surmeden imanli, ahlakli hortumladik. OY`unuzu isterim
---

Saidi Nursi, dimdik ve dumduz adamdi, degerlerden taviz vermezdi. Biz de yolsuzlugu acik, duz ve tavizsiz yaptik. OY`unuzu isterim, e mi?
---

Saidi Nursi bilime ve dusunceye cok onem verirdi. Biz de bilimsel hortumculuk yaptik. OY`unuzu bana vermeyi unutmayin, e mi?
---

Saidi Nursi sağ olsaydi oyunu kesin benim partiye verirdi, cunku ben Cemaat`a karsi istiklal savasi veriyorum
---

Saidi Nursi secimlerde oy kullanmisti. Fethullah hoca ise Amerika`da oldugu ve oy kullanamayacagi icin Nurcu sayilmaz. OY`unuzu bana verin
---

Saidi Nursi, savaslara katilmis bir kahraman idi. Biz de Cemaat`a karsi istiklal savasi veriyoruz. OY`unuzu benim partiye verin, e mi?
---

Saidi Nursi`nin kitabini Diyanet`e bastirdik. Boylece ulkemiz bes yuz yil ilerledi. OY`unuzu benim partiye vermeyi unutmayin, bu onemli
---

Saidi Nursi, buyuk alimdi. Bizim oglan da onun adini duyunca cezbeye gelip hortumlarla vakif kurdu. Aman sakin unutmayin, OY`unuzu isterim
---

Saidi Nursi, kulube`de yasadi, cok muttaki idi. Bizim kiz onun yolundan gidip VİLLA`sinin bahcesinde bir kulube yaptiracak. OY`unuzu isterim
---

Saidi Nursi, buyuk adamdi, cok zulum gordu. Allah rahmet eylesin. OY`UNUZU benim partiye vermeyi unutmayin.
---

Saidi  Nursi, tevazu'yu hiç unutmazdı. Bizde öyleyiz, hiç unutmadık. ÖRNEĞİN, Devlet bütçesinin TAMAMINI ÇALMADIK; tevazu her zaman önemli. Bu yüzden OY’unuzu bize vermeyin sakın unutmayın.
---

Saidi Nursi, tevazu'yu hiç unutmazdı.

Bizde öyleyiz, hiç unutmadık.

ÖRNEĞİN, Devlet bütçesinin ve kamu mallarının TAMAMINI ÇALMADIK; bir kaç yüz milyar dolarla yetindik; bir kaç vakıf kurduk, bir kaç villa, bir kaç bin dönüm arazi.

Tevazu her zaman ve her konuda önemlidir. Herkes bunu böyle bilsin!

OY’unuzu mutlaka bize vermeyi unutmayınız.
---
Harun Anay/23.02.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.