24 Şubat 2014 Pazartesi

TANRI’ya YAKARIŞIM




TANRI’ya YAKARIŞIM

---

‘Ey ebedî ve ihtiyacdan vâreste olan rabbim, sen büyüksün, bu muhtac kulunnun günahlarını sen bağışla’

‘Ben yolunu kaybetmiş bir kul idim, günahım çoktur; günahlarımı affet, sen benim rabbimsin’

‘Ben kulunum, sen rabbimsin, kulun adı kuldur; sen rabbimsin, merhametlisin, sen efendiliğini göster’

‘Ben kulunum, sen benim rabbimsin; ey gafûr, beni affet, günahlarımı bağışla’

‘Bir de, doğudan batıya kadar, bütün müminlerin günahlarını bağışla’

‘Ben bir küstahım, küstah insandan küstahlık gelir; sen merhametlisin; ey her şeyi bilen Tanrım, günahlarımı sen affet’

‘Miskten ancak misk kokusu gelir; fena koku murdar şeyden çıkar’

‘Ey ümidim, bana ümit bizzat sensin; ey ümidim, senden ümidimi kesmeyeceğim’

‘Ben senin günahkâr kulunum, yaptığım cefâdır; sen benim vefâlı rabbimsin, bana vefa göster’

‘Ey rabbim, cefâdan yine cefâ gelir; vefâda vefâdan başk abir şey görmedim’

‘Bütün müminleri affet; onların hürmetine bütün günahlarımı bağışla’

‘Ey tanrım, iyi kılavuz olan ve doğru yolu gösteren Peygamber ile,’

‘Onun dört arkadaşına benden durmadan ve dâima binlerce selâm ulaştır’

(Bakınız: Yusuf Has Hâcib, Kutadgu Bilig, çev. Reşid Rahmeti Arat, Ankara-1998, TTK, s.466-467/6508-6520)

ÂMİN, ÂMİN, ÂMİN YA RABBÎ
---

Harun Anay/24.02.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.