19 Şubat 2014 Çarşamba

KİMLERİ ÇOK SEVİYORUM?


KİMLERİ ÇOK SEVİYORUM?

---

İSLAM DÜNYASINI, ÜLKELERİNİ, TARİHİNİ ve DÜŞÜNCESİNİ dünyaya öğretecek kadar MÜKEMMEL BİLDİKLERİNİ İLAN EDEN BÜYÜK UZMANLARIMIZ, konuşmalarını dinlemekten ve yazılarını okumaktan en çok zevk aldığım bireyler arasında yer almaktadırlar. 
Bu uzmanlarımız ÇOK ŞAKACI bireylerdir. Galiba, Allah onları, bizi GÜLDÜRSÜN DİYE YARATMIŞ. Böyle düşündüğüm için onlara özel saygı ve sevgim var. Onlara hiçbir zarar gelsin istemiyorum. İtiraf ediyorum, MİZAH KABİLİYETİMİN BÜYÜK BİR KISMINI BU UZMANLARIMIZA BORÇLUYUM.

Hele bunlar arasında yer alan İSLAMCI ve İSLAM BİRLİĞİ PEŞİNDE KOŞANLAR YOK MU, onlar tam benim TİPİM. ÖPÜYORUM, CANLARIM BENİM.
---

BATI DÜŞÜNCESİNİ, TARİHİNİ MÜKEMMEL BİLDİKLERİNİ sanan DOSTLARIMIZA ise HAYRANLIĞIM VAR.

ONLAR OLMASAYDI biz BATI kelimesini bile bilmezdik
---

Batı dillerindeki yayınlardan bilgiler toplayıp TÜRKİYE ve İSLAM DÜNYASI'na dair STRATEJİK GÖRÜŞLER GELİŞTİRENLERE ise SELAM OLSUN.

Sizleri Öpüyorum, benim DOĞUŞTAN STRATEJİST TOSUNLARIM
---

Bu ülkede yaşamasına rağmen, ÜÇ SAYFALIK DİNİ İLMİHAL BİLGİSİNE SAHİP OLMAYAN cahil liberal, solcu, sağcı, sosyalist, komunist, akademisyen, gazeteci TOSUNLARIMIZA İSE SONSUZ SAYGILARIMI SUNARIM.

Bu büyüklerimiz, ÇOK BECERİKLİLER. Kendilerini tebrik ediyorum.

Onların sahip olduğu kadar cehalet ancak TAHSİL ve DERİN DÜŞÜNCE İLE KAZANILABİLİR. ONLAR BİZİM HAKİKİ FEYLESOFLARIMIZDIRLAR.
---

Hele bir de DÜNYADAKİ SİYASET, DÜŞÜNCE, MÜCADELELER hakkında TEK KİTAP okumadan ULUSLARARASI ABUZİDDİNLER diyenler yok mu, ONLARI SEVİYORUM
---

Derli toplu BİR TEK TARİH KİTABI okumadan, 'BÜTÜN TARİH BOYUNCA BU BÖYLEDİR' gibi cümleler kuranları ise ÖPESİM GELİYOR, sevimli oluyorlar
---

Bir PARTİ veya DİNİ GRUBun FANATİK MENSUBU OLMASINA RAĞMEN, tarafsız düşündüğünü SÖYLEYEN veya YAZANLARA Ne dersiniz?

ÇOK TATLI OLUYORLAR
---

Ya şu; HER YERDEki ve HERKESTEki KÖTÜLÜĞÜ GÖRÜP kendi DİNİ GRUBU veya PARTİSİ'ndeki REZİLLİKLERİ GÖRMEYENLERE ne dersiniz?

Onlara özel SELAMLAR
---

Ya şu, CEMAAT'ni ve LİDERİ'ni yeya AKP'yi ve LİDERİ'ni KÖRÜ KÖRÜNE SAVUNUP TEMİZE ÇIKARMAYA ÇALIŞANLARA NE DERSİNİZ?

Onlara özel SELAMLAR
---

Harun Anay/19.02.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.