26 Şubat 2014 Çarşamba

NİÇİN YAZMAYA BAŞLAMIŞTIM?





NİÇİN YAZMAYA BAŞLAMIŞTIM?



Yaklaşık ALTI AY önce ortada hiçbir olay yokken, İNTERNET ORTAMINDA YOĞUN BİR ŞEKİLDE YAZMAYA BAŞLADIM. Muhtelif kesimlere ve siyasetçilere karşı AĞIR YAZILAR KALEME ALDIM.

Bazı dostlarım bana sordu: 'Her şey düzgün gidiyor, dindar kesime bazı haklar tanındı, niye bu kadar SERT YAZILAR YAZIYORSUN?'

Cevabım yaklaşık olarak, şöyle oldu:

'ÜLKEMİZ İYİ İDARE EDİLMİYOR, ÜLKEMİZ İYİYE GİTMİYOR, Asırlardır mevcut olan sorunlarımız son yıllarda ARTTI, KATMERLEŞTİ. DİNDARIMSI SİYASETÇİ, BÜROKRAT, İLAHİYATÇI, TARİKATÇI VE CEMAATÇILAR azgınlaştı. ÜLKE FELAKETE GİDİYOR. Dindarımsı siyasetçiler ve beslemeleri, Korkarım başımızı büyük işler açacaklar. Bu yüzden GÖRÜŞLERİMİ AÇIKLAMAM LAZIM. BUNUN İÇİN YAZIYORUM, SORUMLULUĞUMU YERİNE GETİRMEK İÇİN YAZIYORUM'

Bugün ne durumdayız sizce?
---

Harun Anay/26.02.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.