16 Şubat 2014 Pazar

ÇİÇEĞİM BENİM (Resimler)-7

ÇİÇEĞİM BENİM (Resimler)-7


Çiçekler hayatımın en büyük zevklerinden biridir. Nereye gitsem mutlaka çiçek görmek, çiçek seyretmek, çiçek koklamak isterim. Çiçekler, benim hayatımın vazgeçilmezlerindendir vesselam.

Hiç bir  nimete sahip olmasaydım, sahip olduğum ve olacağım bütün nimetleri kendim elde etseydim bile; SIRF ÇİÇEKLERİ BANA SEVDİRDİĞİ, bende çiçek sevme duygusu ve zevki yarattığı, çiçekleri koklayacak kadar koklama duyusu, çiçekleri görecek kadar görme duyusu ihsan ettiği ve nihayet çiçeklerin güzelliklerinden anlayacak kadar ESTETİK ZEVK LÜTFETTİĞİ için ALLAH'ıma ŞÜKRAN BORÇLU OLDUĞUMU, sadece bu NİMETLERİN BİLE ŞÜKRÜNÜ EDA EDEMEYECEĞİMİ BİLİYORUM.

Allah'ım! Eksiklerimizden, kusurlarımızdan, günahlarımızdan, vefasızlıklarımızdan, nimetleri inkar etme cür'etimızden dolayı nimetlerini bizden eksik etme; beni, anamı babamı, kardeşlerimi, akrabalarımı, öğrencilerimi, arkadaşlarımı, milletimi ve bütün müslümanları affet, bizlere verdiğin akıl ve duyguları en iyi şekilde kullanabilmemiz için bize yardım et!

ÂMİN, ÂMİN, ÂMİN Yâ Rabbi!

Bize; ÇİÇEKLERİ, OTLARDAN AYIRT ETME YETİLERİ VEREN ALLAH'A HAMDOLSUN, MİLYONLARCA ŞÜKÜRLER OLSUN!

Harun Anay

(NOT: Bu sayfada  paylaşacağım çiçek resimlerinin tamamı tarafımdan çekilmiştir).
----

-----
Harun Anay/16.02.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.