21 Şubat 2014 Cuma

GÜLNAR RESİMLERİ-18

GÜLNAR RESİMLERİ-18
Gülnar, Mersin'in ilçelerinden biri. Bu ilçenin, Çukurasma Köyü'ne bağlı ANAY MAHALLESİ'nde doğdum. İlkokulun bir kısmını Çukurasma İlkokulu'nda okudum. Orta Okulu ve Lise 1'i ise Gülnar Lisesi'nde okudum. Daha sonraki yıllarda doğduğum ilçe ile bağım hiç kopmadı. Gülnar halkına ve topraklarına büyük bağlılığım var.

Gülnar'a gidip geldikçe çektiğim bazı resimleri sizlerle paylaşmak istiyorum. Umarım beğenirsiniz.

Bu vesileyle, buradan halen Anay Mahallesi'nde ikamet eden Sevgili Annem ŞERİFE GÜLİZAR ANAY'a, Çukurasma Mezarlığı'na emanet ettiğim babam AHMET ANAY'a, Gülnar'ın YİĞİT HALKINA, ANAY MAHALLESİ'indeki bütün dostlarıma, bütün AKRABALARIMA ve değerli ARKADAŞLARIMA SELAM YOLLUYORUM. ALLAH HEP ONLARLA OLSUN, Rabbım onları hep korusun, kötülüklerden muhafaza buyursun.

Harun Anay
----
 
 ----
Harun Anay/21.02.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.