23 Şubat 2014 Pazar

KIŞ OLİMPİYADLARI DEĞİŞMELİDİR




KIŞ OLİMPİYADLARI DEĞİŞMELİDİR

---

Rusya'da düzenlenen KIŞ OLİMPİYATLARI'nda sporcularımız EN ARKADA KALDI. Yönetcilerimiz, siyasetçilerimiz UTANMASINLAR; BEN UTANIYORUM zaten
---

Rusya'da düzenlenen KIŞ OLİMPİYATLARI'nda sporcularımız SIFIR ÇEKTİ. Lütfen yöneticilerimiz ve siyasetçilerimiz üzülmesinler; BEN ÜZÜLÜRÜM ONLAR YERİNE
---

KIŞ OLİMPİYATLARI'nda SPORCULARIMIZ SONLARDA İDİ. Kim sorumlu? TABİİ Kİ, BEN. LÜTFEN, YÖNETCİLERİMİZ BENİ BAĞIŞLASINLAR, BAŞARILI OLAMADIM
---

KIŞ OLİMPİYATLARINDA REZİL OLDUK. Bu başarısızlıktan kendimi sorumlu tutuyorum. İNTİHAR EDERSEM ŞAŞMAYIN. Yöneticilerimize SELAM OLSUN
---

Acaba, KIŞ OLİMPİYATLARI'na katılan SPORCULAR MODEL ÜLKE'yi yanlış anlayıp da mı SONLARDA YER ALDILAR? Onlara daha iyi açıklamalıydık konuyu
---

Acaba KIŞ OLİMPİYATLARI'nı RUSYA'da değil de ARABİSTAN ÇÖLÜ'nde düzenleselerdi BAŞARILI OLUR MUYDUK?

Evet evet, BUNDAN EMİNİM.

MEKAN YANLIŞ
---

PARALEL uzmanı SİYASETÇİLERİMİZİ veya PARALEL YAPI'yı OLİMPİYATLARA GÖNDERSEK, Paralel jimnastik'te madalya alırlar mıydı acaba?
---

Sanırım, PARALEL JİMNASTİKÇİ'lerimiz, OLİMPİYATLAR YERİNE başka yere gidip PARALEL YAPI OLUŞTURDULAR.

Niye böyle yanlış anlaşıldı mevzu?, CIK CIK CIK CIK CIK CIK
---

KIŞ OLİMPİYATLARINDA Sporcularımız DERECE YARIŞMALARINA BİLE GİREMEDİ.

Aslında DÜZ değil de DÖNGÜSEL TARİH ANLAYIŞINI BENİMSESEK BİZİMKİLEER birinci OLURDU.

MORAL BOZMAK YOK
---

Muhtamelen, PARALEL ABUZİDDİNler ve YOLSUZLUK FELSEFESİ bizi SPOR YAPMAKTAN ALIKOYUYOR. OLİMPİYATLARDA BU YÜZDEN BAŞARILI OLAMADIK GİBİ
---

KIŞ OLİMPİYATLARINI, YAZ'ın yapsalardı KESİN BÜTÜN MADALYALARI TOPLARDIK. DÜŞMANIMIZIN ÇOK OLDUĞUNUN en açık delili budur. DİKKAT ETMELİYİZ
---

Tarihimizi İYİ BİLSEYDİK, BİR MİLYON TARİHÇİ YETİŞTİRSEYDİK, Kış olimpiyadlarında ÇOK BAŞARILI OLURDUK. MALESEF DEĞERLERİMİZİ BİLMİYORUZ
---

Böyyük DIŞ SİYASET STRATEJİSTİMİZİ SPOR BAKANI yapsak, KIŞ OLİMPİYATLARINDA MADALYALARI TOPLARDIK.

Suriye' rejimini bile devirdiğine göre..

OLİMPİYADLARDA MADALYA ALMAK NEDİR Kİ ONA GÖRE? ADI bile yeterdi
---

'Şu ortalıkta gezen LİBERAL, SOLCU, SAĞCI, KOMUNİST TOSUNLARI olimpiyadlara gönderelim, madalyaları toplarız' dedim.

KİMSE BENİ DİNLEMEDİ
---

'OLİMPİYADLARA KATILAN SPORCULARIN en az yarısı İSLAMCI OLMALI, MADALYALARI SÜPÜRÜRÜZ' diye yalvardım.

KİMSE BENİ DİNLEMEDİ. ARTIK ÇOK GEÇ
---

Bir de KIŞ olimpiyadlarının kurallarını koyanlar, BUZDA KAYMAK gibi saçmalıkları spor sanmışlar.

BU bizim başarısızlık sebebimiz. İHANET BUDUR.
---

KIŞ OLİMPİYADLARI'nda yanlış kulvarlarda yarıştık galiba. HORTUMCULUK DALI en uygunuydu. Ya da YOLSUZLUKLA VAKIF KURMA dalı en iyisiydi
---

Harun Anay/23.02.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.