21 Şubat 2014 Cuma

EL YAZMASI TÜRKÇE İLMİHAL'den ÖRNEKLER




EL YAZMASI TÜRKÇE İLMİHAL'den ÖRNEKLER

Aşağıda örneğini verdiğim el yazması İlmihal sade bir dille Türkçe yazılmıştır.

Bu el yazmasını, NEREDE BULDUM?

ÇÖPLÜKTE.

EVET, ÇÖPLÜKTE BULDUM. 

Benim ve benim gibi olanların işleri böyledir işte.

Birileri çöplüğe el yazmasını atarken, bizim işimiz ise onları arayıp bulmak ve ÇÖPE GİTMEKTEN KURTARMAK.

Ülkemizin kültür, bilim, eğitim, öğretim, el yazması eser, kütüphane ve arşiv siyasetinin büyük bir kısmı ise bazı ZALİM PALAVRACILAR TARAFINDAN BELİRLENİYOR.

Onlar ihmale, imhaya, yakmaya, yıkmaya, palavraya, yalana, göz boyamaya, hayalperestliğe devam edecek.

BİZ İSE KURTARMAĞA, TESPİTE, DÜŞÜNMEYE, ARAŞTIRMAYA DEVAM EDECEĞİZ.

Ne kadar elimizden gelirse, ne kadar yapabilirsek.

Gücümüzün üstündekileri yapmaktan sorumlu tutulmayacağımıza inanıyoruz.

Bu yüzden içimiz rahat.

Gerisini düşünmesi gerekenler düşünsün.




----

Harun Anay/21.02.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.